Daftar Qr Code Mysejahtera Untuk Premis

+10 Daftar Qr Code Mysejahtera Untuk Premis 2022. Boleh tonton video dibawah cara untuk. Cara buat qr code checkin , daftar mysejahtera untuk premis.

Mysejahtera Qr Code Sample / Ini Cara Untuk Pemilik Kedai Buat QR Code
Mysejahtera Qr Code Sample / Ini Cara Untuk Pemilik Kedai Buat QR Code from johnathonemilee.blogspot.com

Ikut proses daftar my sejahtera seperti di atas selesai sahaja anda tekan butang submit, bahagian print qr akan. Cara mendaftar mysejahtera menggunakan telefon berikut merupakan kaedah dan cara untuk mendaftar mysejahtera menggunakan telefon pintar. Secara ringkas, berikut ialah cara buat qr code untuk premis perniagaan:

Anda Boleh Download Applikasi Ini Melalui Google Playstore.kat Bawah Ni Saya Share Cara Untuk Mendaftar Mysejahtera Anda.


Cara daftar premis dalam sistem mysejahtera & buat qr code premis pertama sekali anda perlu masuk ke laman web www.mysejahtera.malaysia.gov.my dan korang akan. Cara buat qr code mysejahtera untuk premis / majlis kenduri. Nombor otp akan dihantar melalui sms dan masukkan.

Isikan Maklumat Premis Dalam Bahagian Registration Untuk Company Profile Seperti:


Ini juga termasuk dengan kewajipan untuk pendaftaran masuk ke dalam sesebuah premis dengan menggunakan aplikasi mysejahtera. Secara ringkas, berikut ialah cara buat qr code untuk premis perniagaan: Untuk buat qr code mysejahtera, langkah pertama yang perlu dilakukan ialah buka laman web mysejahtera terlebih dahulu.

User Name Business Name Contact Name Current Address Postcode State Tekan Butang Submit Sejurus.


Cara mendaftar mysejahtera menggunakan telefon berikut merupakan kaedah dan cara untuk mendaftar mysejahtera menggunakan telefon pintar. Daftarkan diri anda sebagai pemilik. Ikut proses daftar my sejahtera seperti di atas selesai sahaja anda tekan butang submit, bahagian print qr akan.

Jom Tengok Cara Untuk Wujudkan Qr Code Mysejahtera Tu.


Cara buat qr code mysejahtera untuk daftar dan check in serta scan kod kehadiran di kedai, premis pejabat dan untuk rumah anda, login masuk mysejahtera.malaysia.gov.my. Aplikasi ini berfungsi untuk membantu. Cara buat qr code checkin , daftar mysejahtera untuk premis.

Bila Klik Akan Keluar Seperti.


Boleh tonton video dibawah cara untuk.

Belum ada Komentar untuk "Daftar Qr Code Mysejahtera Untuk Premis"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel